آخرین اخبار

صمدی: باید به خودمان زمان بدهیم اما فرصتی برای اشتباه نداریم

سرمربی تیم والیبال نیان‌الکترونیک گفت: تغییراتی داشتیم و به همین دلیل باید به خودمان زمان بدهیم اما فرصتی برای اشتباه نداریم.

اشتراک گذاری
17 دی 1402
کد مطلب : 10977

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه، ۱۳ دی با هفت دیدار همزمان در شهرهای گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد و اردکان پیگیری شد. در یکی از دیدارهای این هفته پاس گرگان میهمان نیان الکترونیک مشهد بود و ۳ بر یک به پیروزی رسید.

حامد صمدی، سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در خصوص این بازی اظهار داشت: متاسفانه روز بد والیبالی ما بود. به دلیل اضافه شدن چند بازیکن، به‌ویژه پاسور تیم که تغییر کرد و سال‌افزون اضافه شد، مدتی زمان می‌برد تا هماهنگی بین پاسور و بازیکنان به‌وجود آید. همچنین برخی از بازیکنان‌مان عملکرد خوبی نداشتند.

وی ادامه داد: پژومان که نیم فصل اول زحمت زیادی برای تیم کشید، روز خوبی نداشت و عملکردش قابل قبول نبود. شاید مقداری اشتباهات داوری هم در این مسابقه وجود داشت. ست دوم که ۱۴ بر ۱۱ جلو بودیم، امتیازها برابر شد. متاسفانه پورکاشیان یک کارت قرمز داد و به‌نظر من می‌توانستند آن لحظه را بهتر مدیریت کنند.

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد عنوان کرد: اگر در ست دوم پیروز می‌شدیم، شرایط مسابقه تغییر می‌کرد؛ اگرچه فرصتی برای اشتباه و خطا نداریم اما باید اندکی به تیم خود زمان دهیم تا هماهنگی بین پاسور و بازیکنان افزایش یابد. خوشبختانه فعلاً برای هر هفته یک مسابقه تعیین شده است و برای ایجاد هماهنگی فرصت داریم. هنوز ۱۲ مسابقه دیگر باقی مانده است. امیدواریم در این هفته خوب تمرین کنیم تا برای مسابقه با مس رفسنجان آماده شویم. هفته آینده بازی فشرده و سختی مقابل مس رفسنجان داریم که مهمان هستیم؛ ولی امیدواریم با تمرینات خوب بتوانیم روند پیروزی‌های‌مان را از مسابقه با مس شروع کنیم.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =